SAB SAB OH KICAP :')


hello hello guys ! eh , korang korang sorry sebab da lama tak update . harap je online tiap tiap hari tapi tak pernah nak update . hee . sifat MALAS muncul kembali . korang amacam , sehat ? harap harap sehat waalfiat . yang sakit tu cepat  cepat la makan ubat . kang jatuh pengsan . kang da susah kan orang tua . 

hee . cuba korang tengok TAJUK dekat entry nie . ' SAB SAB OH KICAP ' . itu semua hanya mainan mimpi . malam punya semalam punya semalam aku mimpi DIE da baik dengan aku . harap benda tu jadi kenyataan . aku tau aku banyak sangat buat salah dekat kau and member kau . sampai tak sempat nak mintak maaf . ye pon kau nak baik dengan aku , jangan la sampai gelar kan aku macam tu sekali . seumur hidup aku tak pernah lagi orang panggil aku ' KICAP ' ! kau tau tak , aku bersalah sangat sangat dekat kau sebab aku selalu kacau hidup kau dengan member member kau . weh , aku tak de niat pon . aku just nak kawan je dengan korang . serious , aku tak pernah rasa gelisah macam nie . aku takut sangat tak dapat jumpe korang and mintak maaf dekat korang . maybe sebab kesalahan aku yang bertimbun timbun dekat korang nie jugak la , sampai terbawak bawak mimpi . dahsyat betol ! taun depan pon korang da tamat sekolah kan . so , tak boleh nak jumpe lagi . harap korang sehat sehat dekat luar sana and jadi yang lebih baik dari sebelum nie . hee . bukan aku cakap korang jahat . tapi korang tak pernah duduk rumah kan . aku tau . lelaki biasa la . bukan aku sekodeng erk . hish , sepak kang ! aku tau sebab aku pon ade abang . abang aku pon tak pernah duduk dekat rumah . ade motor mesti nak merayap sana sini . macam tu jugak la korang kan kan ? setiap kali aku keluar pergi sana sini mesti akan nampak muka korang . mesti punye la . hope korang dapat result terbaik . aku sentiasa doa kan kejayaan korang . btw ,  SOOORRRRRYYYY FOR EVERYTHING :'(