gonna miss you ♥ :'(


hey hey bloggers . ok , arie nie kite nak sambung entry yang lepas . entry yang sedih2 tu . kite nak cerita  perangai kawan2 kite pulak . mereka kawan TERBAIK , TERHEBAT , TERGANAS . pasti akan merindui mereka 


Nurul Amieera , die yang berbaju merah dan berbeg pink . yang berbaju biru tu aku . ok , gedik tak ? kitorang memang suke posing2 gedik nie . masok entry nie da due kali aku cerita pasal die . serious , tak jumpe die sehari rindu sangat2 . rindu nak dengar die cerita , rindu nak tengok gelagat die yang giler2 tu and rindu nak tengok lesung pipit die yang dalam tu . die nie satu van dengan aku . aku memang tak ingat sejak bila aku rapat dengan die . tak silap aku kitorang start rapat dekat fb . boleh di kata kan setiap minit mesti nak berwall to wall . * itu pon kalau kitorang sama2 online . lagi pon die nie peramah tau . kalau duduk sebelah die or jalan2 dengan die . ade je cerita yang die nak share dengan kite . and kalau aku ade masalah mesti aku akan share dengan die . die sudi dengar cerita aku . and die selalu bagi aku semangat ketika aku dalam kesedihan . miera , kite nak mintak maaf kalau kite ade buat salah dekat awak . maaf kan sye erk ? and thanks for everything . sye sangat berbangga dapat kawan macam awak . lastly sye nak awak tau , sye sayang awak sapai akhir hayat sye ♥


Noor Hazirah , die yang berbaju hijau . aku sayang die sangat2 . sebab ape ? sebab die selalu ade dekat sisi aku ketika aku sedih , gembira or marah . die KEMBAR aku . boleh di katakan semua barang mesti nak sama dengan die . first , beg body glove berwarna hijau tua . ok , kitorang memang tak plan langsung nak beli beg sama2 . then , first sekolah . tengok2 die pakai beg sama dengan aku . ok , geram kenapa die pakai beg sama dengan aku . second , jam g-shock berwarna putih . ha , ini baru betol2 plan . first tengok die pakai jam tu aku memang da tertarik giler . so , aku suruh die beli kan untuk aku . die baik tau . masuk this year da tige taun kitorang kelas sama2 . tapi taun nie paling kitorang rapat . kalau die ponteng sekolah , pasti aku akan ponteng jugak . sebab ? die duduk sebelah ku . kalau die tak datang aku sorang2 je . ok , sedih ! azie , aku rindu nak lepak rumah kau . kalau taun depan aku tak jadi pindah , kau duduk sebelah aku lagi tau . best sangat duduk sebelah kau . aku gadoh , aku marah semua dengan kau . and aku rindu nak sharing2 cerita dengan kau pasal budak TUT . serious , kalau kau tak de aku tak tau aku akan happy macam dulu2 lagi ke tak . azie , aku rindu sangat2 dengan kau ♥ :'(


Teshisnawati , die yang seba serbi putih . nie lagi sorang kawan yang aku sayang sangat2 . kalau tak gadoh dengan die sehari , memang tak sah . entah kenapa aku suka sangat kacau die . tak boleh tengok die senyap seminit , pasti aku akan usik die . die selalu buat aku ketawa setiap kali aku datang sekolah . die nie pon KEMBAR aku . pergi mana2 , mesti dengan die . sampai kan ibu aku cakap ' HAISH , KORANG BERDUA NIE TAK BOLEH BERPISAH SEMINIT , NAK BERSAMA JE ' . see , nampak sangat kitorang nie tak boleh berpisah kan ? kalau bab2 keluar pergi sana sini memang selalu dengan die . eh teshi kau engat tak first time ibu aku jumpe kau ? time tu ibu aku tak kenal kau lagi . so , ibu aku tak tau nama kau then ibu aku panggil kau dengan nama ' TUDUNG HARIMAU ' . sampai sekarang kan kan ? kite konvoi time raya hari tu pon ibu aku gelar kan kau macam tu lagi . ok , kelakar ! ha , kau ingat tak time aku , kau , azie , wan and ikram bersih kan kelas tu ? mesti tak kan . ok , aku ingat kan . time tu wan dengan ikram pergi buang sampah . then , kau suruh aku sorok kan beg dorang . aku pon punye la lari sekuat hati naik tangga . then , kau cakap aku macam DORAEMON . ok aku terima gelaran tu -.- then , kau ingat tak last kite jumpe dekat sekolah , time tu kau ade perlawanan futsal ? ok , nak balik tu kita main pukul2 . da macam orang tak betol . ha , aku tak balas lagi kan ? tengok la nanti kalau aku jumpe kau , aku balas balik . haha . weyh , banyak sangat kenangan aku dengan kau . aku takkan lupe kan semua nie . kau selalu buat aku ketawa berguling2 tak tentu pasal . thanks sangat2 ! aku rindu kau  ♥


Erna Nurul Syakilla , die yang berbaju hijau dan berkey purple . eh , erna tu aku punye key la . oh , nak pinjam . ok ok . * berangan sorang2 . perangai die sebijik macam MIERA . ' HYPERAKTIF ' ! weyh , kau ingat tak bile last day kite keluar same2 ? tak ingat eh . meh sini aku ingat kan . hari selasa bersamaan 1 november . kau ajak aku pergi fully shop semata mata nak beli present . betapa lama nye kite duduk dekat dalam tu . hampir sejam lebih kot . kau la , kejap nak hadiah nie kejap nak hadiah tu . ok , aku pon tunggu la . then , balik tu kau , aku , teshi dengan mira lepak dekat lombong . ok , kau ingat tak aku jerit tak tentu pasal tu ? serious , malu giler . aku memang tak ingat ade orang dekat sebelah kite . then , aku tanya kau , kau malu tak ade kawan dengan aku . kau cakap , TAK . sebab ? perangai aku dengan perangai kau sme kan kan ? thanks , sebab paham perangai aku yang macam berok nie . pagi semalam pulak kau hantar mesej dekat aku . mintak maaf bagai . ok , aku maaf kan . aku pun nak mintak maaf dekat kau kalau aku ade buat salah dekat kau . aku menangis erna baca mesej kau . serious , aku rindu sangat dengan kau ♥ :'(


Nadzatul Akmar , die yang bertudung putih dan berbaju purple pink . eh , warna baju kite sama la . ok , die nie kuat makan tau . harap je badan kecik . kalau aku bawak spare makanan mesti die orang pertama yang akan mintak . naza , kau ingat tak dulu time kite sekolah rendah ? kite tak pernah bertegor kan kan ? tup tup taun nie aku rapat giler dengan kau . kau ingat tak rutin harian kite ? ala yang suke ponteng kelas tu . dulu kite suke sangat ponteng kelas waktu mate kan ? 5 minit nak bunyi loceng baru kite masok kelas . sampai satu hari tu aku nak mintak pas dekat cikgu , cikgu tak kasi . sebab ? cikgu da tau yang kite nak ponteng kelas . semenjak tu kite semangat nak belajar mate . and kau ingat tak time kite salam cikgu2 tu . kite nangis dekat depan cikgu mate . ok , sedih sangat ! kite banyak sangat buat salah dekat die . and last day kite sekolah , kite buat perangai lama kite . keluar siber gemilang tak tentu pasal . sampai kan cikgu kaunseling jemput kite dekat dataran warisan . ok , malu ! weyh , bile kau nak gi hospital check kau punye kepala tu ? aku tak nak kau sakit . kau mesti sehat ! aku sayang kau budak COMEL ♥


Nur Aqilah , die yang berambut panjang dan berbaju putih . ok , gambar aku je besar . actually , die nie bab2  bergambar pemalu sikit . tak macam aku . die ROCK babeyh . kalau bab2 gadoh , panggil die je . ok , aku sedih giler bile aku dapat tau kau nak pindah ' SARAWAK ' . aku pon tak pernah jejak kan kaki dekat sana . memang tak pernah la . actually , aku takut naik flight . haha . * gayat . weyh , kau ingat tak time form 1 , kau dengan aku rapat sangat . tak boleh nak pisah kan . nak pergi tandas pon mesti dengan kau . weyh , selama aku kawan dengan kau , aku happy sangat . kau selalu buat aku ketawa dengan gelagat2 kau . kau tak de taun depan , tak tau la aku boleh seceria nie ke tak . kau tengok gambar dekat atas tu , tu gambar first and last aku keluar dengan kau . serious , aku rindu sangat sangat nak lepak dengan kau . kau da duduk sana kau jangan lupe aku tau . aku rindu kau ♥ :'(


Siti Nor Syafinas , die yang berbaju putih hitam . nie pertama and terakhir aku tangkap gambar dengan die . kalau aku stay dekat sana lagi , insyaAllah aku akan tangkap gambar dengan kau . weyh , sorie aku baru nak cerita pasal kau . harap kau tak marah k ? kau kan ROCK . macam qila . serious , aku rindu saat kite form 1 dulu . kau rapat gila dengan aku . and kau ingat tak pasal budak Z tu ? dulu kau la yang selalu usik aku dengan die . ingat tak ? and form 2 , kau jeles tengok aku dengan BOBOY . kan kan ? haish , kau nie ! aku dengan die kawan je la . tak yah nak jeles sangat la . but , die sekarang da sombong oh . menyampah aku ! aku rindu dengan kau weyh . rindu sangat2 . sorry for everything :(

p/s : mereka semua sentiasa buat sye tersenyum . thanks a lot FRIENDS !