GUD BYE FORM 3 :'(


11.11.11 , tarikh yang unik nie la adalah hari yang paling meyedihkan :'( last day at school in 2011 . terasa sebak di dada bile tengok muka kawan2 yang aku sayang sangat sangat . maybe taon depan kite da tak same sekolah , da tak same kelas , da tak rehat same2 . sume da pilih kos masing2 . da pilih sekolah mane yang terbaik untuk diri korang . tak pe , aku paham . kawan biar seribu , musuh jangan satu . kerjaya tu lagi penting daripada sahabat . sahabat tak bawak kite ke mana pon . just bagi support je dekat kite . walau jauh mane pon kite barada , harap hubungan kita tak kan terputus . korang tetap kawan aku . ingat tu ! chopp . eh erna and azie . kite dapat hamper tadi kan , tu semua hasil usaha kita . tu menandakan yang kite satu kumpulan yang sangat bekerjasama . agak2 nye bile la boleh satu kumpulan dengan korang lagi kan kan ? serious , aku happy sangat dapat jumpe korang , dapat kenal korang and dapat kawan dengan korang . selama kite berkawan banyak sangat kenangan pahit dan manis kite bersama . ok , aku tak kan lupe kan semua tu . and one story , waktu nak balik tadi aku duduk2 la dekat pondok dengan Miera . then , dia nangis2 . sebab ape ? sebab die tak nak kehilangan SENIOR SENIOR yang die sayang . tengok pulak muka SENIOR SPM , Ya Allah sumpah sedih . and dalam ramai2 SENIOR tu aku dapat jumpe sorang je iaitu kak Nadia Nabila . tengok air mata die yang bergelinangan . serious , aku pon nangis sekali . yeah , aku memang sensitive . ok , walaupun kitorang baru je kenal . tapi rase macam da lame sangat . sampai kan nak cakap dengan die pon tak boleh . sebab ? aku nangis la . sedih sangat :'( taun depan tak dapat jumpe die da . die da habis sekolah . die pon tak duduk sini lagi . die nak pindah dekat labuan . for kak Nadia , gud luck for SPM . adik sentiasa doa kan kejayaan akak . buat yang terbaik ye :) I LOVE YOU   to capital H , sorie selama nie kacau hidup kau . aku tak bermaksud pon nak kacau kau . aku just nak kenal dengan kau . tu je . tak de maksud lain pon . cukup la dengan usikan member2 kau tu . aku da serik ! aku tak nak nanti sebab aku pelajaran kau merosot . kau pon nak SPM kan . so , gud luck ! aku harap kau dapat maaf kan aku :'(


I MISS THE MOMENT  


I LOVE YOU SISTER